Alahan Nyatakan dikompromi Sistem Imun

Alahan Nyatakan dikompromi Sistem Imun

Alahan datang dalam pelbagai bentuk dan saiz. Ada yang bermusim, seperti demam alergi. Ada yang tetap, seperti alergi makanan. Ada yang hanya pada pendedahan kepada bahan-bahan tertentu, seperti bahan kimia atau pewarna.

Dan mereka yang dinyatakan oleh badan anda dalam cara yang berbeza. Sesetengah orang mendapatkan aduan kulit seperti gatal-gatal atau letusan kulit. Sesetengah mendapatkannya dalam saluran pernafasan atas mereka dengan gejala-gejala demam biasa. Sesetengah mendapatkannya dalam saluran pencernaan mereka dengan cirit-birit gejala yang biasa.

Tanda-tanda adalah semata-mata menunjukkan anda kelemahan anda kerana badan anda cuba benar-benar sukar untuk menangani masalah ini.

Jika alahan anda dinyatakan melalui kulit anda, anda yang sewajarnya sihat. Mengapa? Kulit adalah organ pertama badan anda akan memilih untuk menghapuskan masalah. Mempunyai gejala-gejala kulit ditindas dengan ubat-ubatan cenderung untuk menggugurkan kesihatan anda ke bawah takuk atau tiga.

Tetapi, di bahagian bawah semua masalah kesihatan, adalah sistem imun dikompromi. Jika ini adalah dalam keadaan yang sempurna, anda tidak akan mendapat apa-apa penyakit, mengalami sebarang alahan.

Jadi bagaimana anda memperbaiki sistem imun anda?

Well, berita buruk adalah bahawa ia tidak boleh dibaiki dengan cepat, atau dengan pil. Atau dengan vaksin.

Hakikatnya ialah, bahawa jika anda mahu untuk meningkatkan sistem imun anda, anda perlu untuk memulakan pada perjalanan hidup transformasi. Lagipun, jika anda tidak mempunyai alahan, hidup anda sehingga kini masih belum bekerja padamu dengan baik, mempunyai ia?

OK, mari kita lihat beberapa perkara yang perlu anda lakukan untuk meningkatkan sistem imun anda.

makan makanan yang sihat - ini bermakna memotong makanan yang tidak sihat
mengambil senaman
pastikan anda mendapatkan pendedahan biasa kepada matahari
keluar ke alam semula jadi secara tetap
bukannya mengambil ubat-ubatan atau mempunyai vaksin, gunakan kesihatan semula jadi, terutamanya homeopati, dan bukannya
mengambil masa untuk berhenti dan bau bunga ros
Tetapi, setakat ini impak besar anda boleh mempunyai pada kesihatan anda secara keseluruhan adalah cara anda berfikir. Berfikir dengan cara yang negatif, menyalahkan orang lain, rasa lemah, rasa marah banyak masa itu, yang mudah ketakutan (dan dimanipulasi supaya) semua bermakna anda adalah batu sahaja dari anda.

Belajar untuk menjadi aman dengan diri anda dengan baik mungkin mengambil masa bertahun-tahun amalan, tetapi jika anda tidak bermula sekarang, apabila boleh tak? Dan itu adalah satu-satunya cara yang anda akan dapat menyingkirkan orang-orang alahan untuk kebaikan.

Walau bagaimanapun, anda boleh cepat saluran ini melalui rundingan bersama homeopati. Homeopati adalah satu-satunya kaedah yang saya tahu bahawa boleh melakukan ini. Tetapi itu, dengan sendirinya, bermakna perubahan besar bagi ramai orang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar