Sepuluh Bawang putih Pemulihan

Sepuluh Bawang putih Pemulihan

Bawang putih berasal dari Asia dengan laporan itu digunakan sejak lima ribu tahun. Ia dihormati oleh orang-orang Mesir dan Sumeria, menulis tentang oleh doktor Yunani pertama dan hidup subur hari ini sebagai bahan masakan semua penting dan herba perubatan. Menambah bawang putih untuk diet anda boleh membantu meningkatkan daya hidup anda dan kesejahteraan umum dan juga melindungi anda daripada parasit.

Kilang bawang putih datang kepada kita dalam bentuk mentol yang umumnya dipanggil kepala. Kepala ini dibahagikan kepada ulas yang fleshes baji disertakan dalam filamen nipis. Kilang bawang putih memaparkan sejumlah besar bunga merah dan putih yang mekar pada musim bunga dan musim panas. Ia juga menanggung buah kapsul kecil berbentuk.

Bawang putih mengandungi banyak vitamin bermanfaat, mineral dan sebatian termasuk sebatian sulfurous, Alum, vitamin A, B1, B2, C dan niasin. Sebatian Sulfur termasuk Allicin dan Diayll Sulfida dan dianggap bahan-bahan bioaktif utama bawang putih. Perjalanan melalui darah, sebatian sulfurous meresap semua organ-organ dan tisu badan sebelum meninggalkan melalui buah pinggang, paru-paru, dan kulit. Ini sulfida bersama-sama dengan semua vitamin dan mineral lain tanpa bawang putih banyak ciri-ciri kesihatan bermanfaat termasuk keupayaan untuk memerangi anemia, membantu dalam sembelit, membantu dalam fungsi hati, tekanan darah rendah, dan memudahkan peredaran.

Sebatian Allicin juga dianggap sebagai antiseptik dan antibiotik dan boleh digunakan untuk merawat dan mencegah jangkitan bakteria, virus dan kulat yang sangat kuat. Bawang putih juga boleh membantu meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan meningkatkan kehadiran sel darah putih. Ramai di remedi rumah boleh disediakan dengan menggunakan bawang putih, menggunakan bawang putih yang paling berkesan mentah yang mengekalkan lebih daripada tumbuh-tumbuhan penyembuhan berbanding dengan bawang putih yang telah dimasak, serbuk atau dipelihara sebaliknya.

Sepuluh rawatan rumah bawang putih:

1. Telinga ubat sakit
Ambil dua ulas bawang putih, menghancurkan mereka dan menambah mereka untuk memanaskan air. Tekanan air kemudian menambah beberapa titik ke telinga sakit anda.
2. Seorang pembantu tidur
Salad bawang putih akan meletakkan anda keluar seperti cahaya

3. Untuk ketuat dan jerawat
Ciri-ciri anti-kulat yang kuat bawang putih boleh digunakan sebagai topikal untuk ketuat dan jerawat. Walau bagaimanapun, berhati-hati kerana bawang putih boleh merengsa pada kulit juga.

4. Bagi penyakit sendi
A sapu bawang putih boleh mengurangkan keradangan sakit sendi bengkak dan mengurangkan kesakitan. Diet yang kaya dengan bawang putih juga boleh meningkatkan aliran darah dan membantu dengan kesakitan. Sekali lagi berhati-hati apabila menggunakan bawang putih sebagai topikal a.

5. Mengurangkan tekanan darah
Makan mentah cincang bawang putih setiap hari boleh membantu menurunkan tekanan darah anda dari masa ke masa (terutamanya apabila paire dengan diet yang wajar). Anda boleh makan mentah jika perut dan rasa tunas anda mampu. Anda juga boleh menambah bawang putih dicincang dengan minyak dan kemudian masukkan ke kanan makanan selepas memasak.

6. kejantanan
Gabungan bawang putih, minyak germa gandum dan cili merah boleh meletakkan beberapa semangat sebenar di langkah anda.

7. selesema dan alahan
Campurkan bawang putih dicincang dengan madu dan lemon untuk melegakan gejala-gejala selesema dan alahan.

8. otot Sore
A menggosok atau kompres pes bawang putih boleh mengurangkan sakit otot. Makan bawang putih juga boleh membantu membuat anda tona patut anf.

9. Berhenti nastiest semua Tabiat
Orang telah dilaporkan berhenti merokok dengan makan dua ulas bawang putih perkara pertama pada waktu pagi, dua dengan jus lemon sebelum makan tengah hari dan dua lagi selepas makan malam. Sila berhati-hati apabila cuba, terlalu banyak bawang putih boleh membuat anda sakit.

Kerugian 10. Rambut
Orang juga telah mendakwa bahawa menggosok campuran jus bawang putih, teh rosemary, madu dan lemon pada kulit kepala mereka jadikan sebahagian dari rambut mereka tumbuh semula.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar