Serangan Kebimbangan dan Tiga Cara untuk Bantuan Heal Them

Serangan Kebimbangan dan Tiga Cara untuk Bantuan Heal Them

Serangan kebimbangan yang cukup melemahkan untuk mengatakan sekurang-kurangnya. Ia boleh memberi kesan kepada sesetengah orang begitu teruk bahawa mereka tinggal di rumah, kerana serangan datang lebih kerap apabila keluar dan kira-kira.

Bagi yang lain pula, mereka boleh datang tiba-tiba, dari tiada sebab yang sebenar, bukan satu yang mudah dikenal pasti, iaitu.

Tetapi sentiasa ada sebab untuk segalanya.

Serangan kebimbangan anda mempunyai akar mereka di suatu tempat. Jika anda tidak tahu di mana, maka ia mungkin mengambil homeopati untuk mencari asal-usul. Kami dilatih untuk mencari kawasan sensitif anda, atau tersumbat anda.

Tetapi ada beberapa perkara yang anda boleh lakukan sendiri, yang akan membuat perbezaan yang besar kepada kekerapan dan intensiti mereka, jika tidak menghapuskan mereka sama sekali.

Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah untuk keluar ke alam semula jadi lagi. Jika anda tinggal di bandar dalaman, mengunjung ke sebuah taman. Setiap hari akan menjadi baik. Belajar untuk duduk dan 'bau mawar', seperti kata pepatah. Dengan kata lain, hanya duduk dan biarkan fikiran anda pergi kosong.

Beberapa kajian yang berbeza telah mendapati bahawa apabila warga kota kembali ke alam semulajadi, kebimbangan mereka berkurangan dengan ketara.

Anda tidak boleh hidup terpencil dari alam semula jadi. Anda memerlukannya untuk memupuk.

Anda juga perlu matahari terus pada kulit anda, tanpa mana-mana blok matahari. Jika kulit anda sensitif, hadkan pendedahan anda tidak duduk dalam matahari dan bayangan seli.

Untuk membantu menangani serangan apabila mereka datang, anda mungkin mendapati Bach intipati bunga Remedy Penyelamat amat membantu. Ubat Penyelamat boleh membantu kebanyakan orang yang menderita dengan kebimbangan, kerana ia mempunyai spektrum yang luas.

Jika anda tahu asal-usul serangan kebimbangan anda, maka anda mungkin ingin mempertimbangkan untuk ubat homeopati yang berikutnya, tetapi ia tidak berfungsi untuk semua orang, jadi anda perlu untuk melihat pautan.

Aconite boleh digunakan dengan jayanya jika kebimbangan anda bermula selepas kejutan atau kehidupan keadaan mengancam. Kejutan mungkin termasuk yang dirompak atau menyaksikan satu pengalaman yang mengejutkan. Keadaan serius mungkin termasuk kemalangan kereta, perang (beberapa askar tidak pernah pulih), gempa bumi, terlibat dengan rompakan bank, perkara seperti.

Ia adalah di mana anda telah menjadi tersekat. Anda tidak boleh bergerak ke hadapan. Anda mungkin mendapat mimpi buruk, atau tidak boleh tidur.

Serangan kebimbangan mudah diselesaikan, selagi anda tidak menyekat mereka. Menekan mereka memberi kuasa kepada mereka, menjadikan mereka lebih teruk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar