Epal dan Asid Reflux - Adakah satu Heartburn Penyembuhan perlu Ini Mudah?

Epal dan Asid Reflux - Adakah satu Heartburn Penyembuhan perlu Ini Mudah?

Epal dan Asid Reflux? Mengapa ini 2 perkara seperti gabungan popular?

Ia mungkin mengejutkan bahawa terdapat beberapa penawar yang mudah didapati tanpa sebarang kos! Selain daripada ... apa-apa percuma, bukan? Walau bagaimanapun, beribu-ribu orang membuang sebarang antasid dan ubat refluks selepas mendapati ubat semulajadi refluks asid yang paling mudah ... epal!

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari tentang rawatan rumah yang lazat untuk GERD dan beberapa tips lain menghalangi kamu antasid yang hanya membuat keadaan anda lebih teruk.

A Heartburn Penyembuhan merah!

Masa itu adalah 30 tahun yang lalu dan ayah saya hampir kehilangan hidupnya untuk penyakit yang anda sedang mengalami sekarang ... Gastro Esophageal Reflux Disease (GERD). Selepas komplikasi pembedahan yang berkaitan dengan penyakit ini, ayah saya menghabiskan tahun depan bersandar tandas kerana refluks dahsyat itu.

Mujurlah, doktor digambarkan kesilapan yang mereka buat semasa pembedahan tetapi ia adalah selepas peristiwa ini yang ayah saya mendapati penemuan terbesar dalam hidupnya! Selepas setahun tidur disebabkan oleh pedih ulu hati beliau, ayah saya akhirnya mempunyai tidur malam yang penuh itu. Beliau tidak bangun sekali kerana refluks beliau! Ini tidak berlaku dalam lebih setahun.

Selepas kembali menjejaki trek malam sebelum ini, beliau mendapati bahawa epal adalah penawar kepada masalah beliau. Dia segera mula bereksperimen dengan pelbagai epal dan meneka apa yang ditemui.

Apple dan Asid Reflux dan Rahsia lain

Ayah saya mendapati bahawa epal merah adalah ubat terbaik untuk menyembuhkan penyakitnya. Ayah saya telah disimpan GERD beliau sembuh selama hampir 30 tahun dan dia kini dikenali sebagai Johnny Apple Seed. Setiap hari dia membawa BAGGIE keping epal dengan beliau di mana sahaja dia pergi.

Beliau juga telah mendapati bahawa mengambil 3 sudu teh madu sehari boleh menyembuhkan sfinkter anda yang boleh rosak dari tahun kerosakan pedih ulu hati. Madu mempunyai keupayaan penyembuhan semulajadi untuk menyembuhkan tisu sfinkter. Sfinkter adalah otot yang duduk di atas perut.

Akhirnya, beliau juga mendapati bahawa minum teguk lidah buaya juga boleh membantu penyembuhan sfinkter yang lemah atau rosak. Anda boleh mendapatkan jus aloe vera di mana-mana kedai makanan kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar