Penggunaan kristal kuarza For Healing Spiritual dan Fizikal

Penggunaan kristal kuarza For Healing Spiritual dan Fizikal

Kristal kuarza merupakan ahli penting dalam dunia mineral. Dan dunia mineral mempunyai aspek rohani dan juga aspek fizikal. Sama seperti anda boleh melihat keindahan reka bentuk ilahi dalam bunga, anda boleh lihat, dengan pembesaran, bunga, atau reka bentuk ilahi, dalam kristal. Kunci kepada aspek rohani kristal terletak pada pembinaan geometri dalaman mereka.

Sub pesawat kerajaan mineral boleh disamakan dengan bentuk pemikiran (geometri tenaga) yang membantu untuk menyusun bentuk hablur tertentu. Penganjuran sel-sel manusia boleh selari dengan proses ini. Kristal berkembang mengikut reka bentuk yang wujud mereka sebanyak sistem manusia dan sel-sel mengatur dan berkembang mengikut reka bentuk mereka dalam badan etheric.

Kristalografi adalah analisis dan kajian geometri bentuk dalaman kristal. Dari jenis ini kristal kajian telah dibahagikan kepada tujuh bahagian asas. Tujuh reka bentuk yang dipisahkan kerana perbezaan utama mereka dalam geometri.

Tujuh jenis adalah:

Triclinic
Monoklinik
Otorombik
Tetragonal
Heksagon
Cubic
Trigonal

Kadang-kadang trigonal dan heksagon dikelaskan bersama-sama. Perkara memisahkan mereka ke dalam kategori yang berbeza mempunyai kaitan dengan geometri dan pertalian yang berbeza dengan tahap tenaga dimensi yang lebih tinggi dan perkara. Sama seperti chakra mewakili tahap varian reka bentuk, kerumitan, dan pertalian getaran, begitu kristal berbeza dari segi reka bentuk, oleh itu, pertalian kahwin.

Pengamal perubatan telah menggunakan kristal, sebenarnya, sejak zaman purba, tetapi hanya baru-baru mereka menjadi popular dan dihormati. Mereka boleh digunakan untuk membesarkan dan tenaga secara langsung di dalam tubuh manusia sama ada aspek, pelbagai rupa, atau dalam bentuk kejadian yang jenis tongkat. Kristal kuarza Bowls Nyanyian sekarang adalah cara yang popular dan seni untuk menggunakan bunyi yang indah dan juga memberi kesan kepada tubuh manusia dengan cara yang positif, semula jadi, dan menyenangkan. Setiap mangkuk ditala kepada nota yang berbeza pada skala muzik dan juga dikaitkan dengan chakra yang berbeza daripada sistem manusia supaya bermain mereka baki dan menjajarkan chakra dan fisiologi yang berkaitan. Dengan memberi tumpuan penyembuhan pada chakra ada yang memberi tumpuan secara langsung kepada sumber rohani untuk penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar