Batu karang Penyembuhan Semula Jadi - Penjimatan $ 10,000 dengan 10 Tips batu hempedu Flushing

Batu karang Penyembuhan Semula Jadi - Penjimatan $ 10,000 dengan 10 Tips batu hempedu Flushing

Terdapat beribu-ribu orang yang akan mencari 'penawar semula jadi batu karang' bulan ini kerana mereka tidak mahu membelanjakan $ 10,000 pada pembedahan pundi hempedu. Jika anda ingin menyimpan organ anda, pundi hempedu, dan mengurangkan risiko kedua-dua usus dan usus besar, anda mungkin ingin mencuba penawar semula jadi batu karang ... sebelum pembedahan!

10 Tips batu hempedu Flushing

Menyembuhkan batu karang dengan ubat-ubat boleh menjadi mudah tetapi anda perlu memberi keutamaan kepada kesihatan anda untuk melakukannya! Berikut adalah beberapa tips yang anda harus bermula hari ini.

1. Air minuman adalah amat penting. Anda perlu minum sekurang-kurangnya 12 gelas setiap hari.

2. Fiber adalah sangat penting untuk rawatan di rumah anda. Mulakan hari anda dengan bijirin bran!

3. Anda juga boleh makan buah-buahan yang mengandungi serat. Cari cara-cara kreatif untuk makan buah-buahan seperti pisang pada bijirin bran anda.

4. Makan 5 hidangan sayur-sayuran setiap hari adalah berguna untuk kandungan gentian.

5. Bersenam adalah penting kerana ia beralih saluran hempedu dan mungkin batu-batu.

6. Elakkan makanan yang mempunyai kolesterol yang tinggi dan lemak yang boleh menambah kepada komposisi batu. Menjauhkan diri daripada produk berasaskan haiwan sehingga batu anda lulus.

7. Menukar batu kolesterol berasaskan boleh berlaku dengan menambahkan asid askorbik, atau Vitamin C.

8. Phosphatidylcholine (PC) adalah salah satu komponen yang berlaku hempedu secara semula jadi yang membantu melindungi terhadap pembentukan batu hempedu. 300 hingga 2000 mg sehari boleh membantu terhadap pembentukan batu hempedu.

9. Safflower minyak biji dipercayai untuk merangsang pundi hempedu dan anda harus mengambil 2 sudu teh setiap hari.

10. A hati, kolon dan salur kencing adalah disyorkan untuk semua jenis batu karang. Anda perlu melakukan satu setiap tahun dan apabila anda membangunkan batu dalam pundi hempedu anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar